Eigenhuis Keukens door de ogen van Jolanda Castelijns
26 juli 2019Eigenhuis Keukens behoort tot een van de grootste en tevens snelst groeiende keukenorganisaties van Nederland. Door de samenwerking van een team met gepassioneerde medewerkers is werken bij deze organisatie meer dan alleen werken. Jolanda Castelijns, gastvrouw bij Eigenhuis Keukens Amersfoort, kan het weten! Zij vertelt ons graag meer over de organisatie...
Met meer dan 150 werknemers behoort Eigenhuis Groep tot een van de grootste en tevens snelst groeiende keukenorganisaties van Nederland. Door de samenwerking van een team met gepassioneerde medewerkers is werken bij deze organisatie meer dan alleen werken. Jolanda Castelijns, gastvrouw bij Eigenhuis Keukens Amersfoort, kan het weten! Zij legt ons graag uit wat haar werk bij Eigenhuis Keukens zo uniek maakt.
Door haar jarenlange ervaring als receptioniste, weet Jolanda als geen ander wat het werk van een gastvrouw betekent. Zij houdt zich dagelijks bezig met het directe klantencontact "en dat maakt dit werk zo leuk!" Nu ze al even werkzaam is bij Eigenhuis Keukens vertelt ze ons graag wat meer over de organisatie.
Eerste indruk Eigenhuis Keukens
Jolanda's eerste werkdag staat haar nog goed bij. "De organisatie kende ik nog niet, dus ik wist echt niet wat ik kon verwachten. Maar gelukkig werd ik vrijwel meteen opgenomen in het team." Tot op de dag van vandaag hangt er volgens haar een fijne werksfeer. "Tijdens het werk vind ik het ook heel belangrijk om te kunnen lachen met collega's. Zo sluiten wij op zaterdag de dag altijd gezamenlijk af en beginnen we ons weekend. Het momentje met elkaar is altijd gezellig en zorgt voor veel werkplezier."
Klantgericht werken
Voor Jolanda is het belangrijk dat klanten met een goed gevoel de deur uitlopen. "Daar haal ik voldoening uit!" Wanneer klanten de showroom binnenstappen is het aan haar om hen direct te woord te staan. Ze geeft hen als eerste een warm welkom, biedt ze wat te drinken aan en plant afspraken in met een keukenadviseur. Wanneer de keukenadviseurs bezet zijn, maakt Jolanda ook weleens zelf een rondje door de showroom met de klant en probeert ze vanuit haar eigen ervaring met hen mee te denken. "Als ik klanten ontvang in de showroom is het heel leuk om te merken dat zij blij zijn met mijn hulp en antwoorden."
Dit geldt ook voor klanten die de organisatie telefonisch bereiken. "Wanneer klanten bellen met vragen probeer ik hen zo goed mogelijk te helpen. Ik zie het als mijn taak om hun vragen direct zo goed mogelijk te beantwoorden." Volgens Jolanda moeten klanten in de watten worden gelegd. Op zaterdag is het een drukke dag en dan worden klanten in de showroom door haar verzorgd met appeltaart, heerlijke broodjes of warme hapjes. "Pas wanneer de klant met een grote glimlach de deur uitloopt, ben ik tevreden."
Het gepassioneerde team van Eigenhuis Groep
Met een team bestaande uit gepassioneerde werknemers, merkt Jolanda dat de organisatie zich op vele fronten verbetert. "Bij het grootste gedeelte van alle keukens die onze klanten kopen gaat alles gelukkig goed, maar helaas gaat er ook wel eens wat mis. Bijvoorbeeld dat de keuken niet op tijd kan worden geleverd. Daar balen wij net als de klant ook van." Toch merkt zij dat de organisatie hard werkt om iedere klant tevreden te stellen. "We beseffen dat er verbeterpunten zijn, maar ik zie echt dat deze worden opgepakt en dat we ons best doen om zo goed mogelijk te verbeteren." Voor Jolanda is het belangrijk dat de organisatie altijd naar de wensen van de klant luistert, hen goed op weg helpt en met een goed gevoel de deur uit laat gaan, daar zet zij zich elke dag weer voor in.
Werken bij Eigenhuis Keukens
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je, net als Jolanda, ook werken bij een gedreven organisatie zoals Eigenhuis Keukens? Geregeld zijn wij op zoek naar nieuwe enthousiaste en gedreven medewerkers die ons dynamische team komen versterken. Bekijk onze openstaande vacatures op de website of neem contact met ons op!
Eigenhuis Keukens wordt gemiddeld beoordeeld met een 9.5 uit 10 op basis van 159 beoordelingen in de laatste 12 maanden.
Betrokken en ervaren in het ontwerpen van een functionele en mooie keuken!
Ik werd hartelijk welkom geheten door Frank van der Berg. Ik heb hem mijn ideeën uitgelegd en in zeer korte tijd bleek Frank een verkoper te zijn die heel erg met mij mee dacht. Veel van die ideeën sloten naadloos aan bij die van mij. Binnen nog geen 2 uur konden we elkaar de hand schudden en het contract ondertekenen. Daarnaast is Frank ook geen verkoper in de zin van opdringen. Hij is pas echt tevreden als de klant ook tevreden de deur uit gaat. Nogmaals dank Frank ik kan niet wachten tot de, mede door jou, uitgezochte keuken geplaatst wordt.
Uitstekende service, klantgericht, meedenkend, vriendelijk personeel.
wij zijn blanco binnen gekomen bij Eigen Huis Keukens en werden door Cathelyn van Doorn begeleid in onze zoektocht. Haar jarenlange ervaring en inzicht in de keuken business werd direct duidelijk en heeft heeft geresulteerd in een voor ons ideale keuken. al met al een zeer fijne ervaring en absoluut een aanrader voor mensen die een op het lijf geschreven keuken willen realiseren
Wij zijn erg tevreden over het aankooptraject en hebben daarom veel vertrouwen dat de oplevering ook goed zal gaan verlopen. Dat zal pas over twee jaar plaatsvinden, maar ons vertrouwen is gebaseerd op de uiterst vriendelijke, geduldige en vakkundige begeleiding door Lars zoals wij deze tot nu toe hebben ervaren. Daarnaast willen wij tevens de vriendelijke en hartelijke ontvangst door de dames in de showroom en aan de balie niet onvermeld laten.
Je wordt heel netjes en vakkundig geholpen ,en ze denken ook met je mee wat goed voor je is ik ben heel blij dat ik daar ben geweest