Onderstaand vind je een lijst met veel gestelde vragen omtrent de naamswijziging van de twee vestigingen van KeukenHome (Amersfoort en Heteren) naar Eigenhuis Keukens. Mocht je een vraag hebben die hier niet wordt beantwoord of heb je een opmerking, neem dan gerust contact met ons op!
Wat is de reden van de naamswijziging?
Uniformiteit binnen de organisatie.
Waar raakt mij dit als bestaande klant?
Voor jou als bestaande klant heeft het geen gevolgen.
Wat betekent dit voor nieuwe klanten?
Nieuwe zakelijke en particuliere klanten hebben een ruimere keuze in de vestiging die zij bezoeken.
Is KeukenHome failliet?
KeukenHome is niet failliet, het betreft hier slechts een naamswijziging en de daarbij behorende wijziging in het uiterlijk (huisstijl). We blijven dezelfde organisatie.
Is er sprake van een bedrijfsovername?
Nee, er is geen sprake van een bedrijfsovername. Enkel de naam wordt gewijzigd.
Wat gebeurt er nu met mijn reeds bestelde keuken?
Er verandert niets, je keuken zal gewoon conform afspraak/overeenkomst worden geleverd.
Heeft dit gevolgen voor de garantie op mijn keuken? Ik heb namelijk een overeenkomst getekend met KeukenHome.
De naamswijziging zal geen gevolgen hebben voor jouw garantievoorwaarden.
Krijg ik nu een andere contactpersoon (verkoopadviseur of accountmanager)?
Je zult dezelfde contactpersoon houden voor vragen met betrekking tot jouw keuken.
Per wanneer gaat de naam veranderen?
Per 1 september 2016 zal KeukenHome verder gaan als Eigenhuis Keukens.
Vorig jaar is mijn keuken uitgeleverd en ik heb betalingen voldaan op naam van KeukenHome. Verandert er nu iets voor mij?
Er zal niets voor je veranderen.
Ik heb zojuist een bouwdepot afgesloten waarin ik jullie keukenofferte heb aangemeld onder naam van KeukenHome. Kan ik dan wel met een factuur op naam van Eigenhuis Keukens aanspraak doen op dit depot?
Het ordernummer en de gegevens van de organisatie zijn onveranderd, dus wanneer je melding maakt van de naamswijziging zal dit geen gevolgen hebben.
Vorig jaar is het leidingwerk ten behoeve van de keuken aangepast door KeukenHome. Heb ik nog garantie op het leidingwerk? En zo ja, dien ik daarvoor nog documenten aan te leveren?
Voor wat betreft de garantie op het gebied van het installatiewerk verandert er niets.
Ik heb nu een keuken gekocht bij KeukenHome en heb reeds een deelbetaling voldaan, de keuken wordt na één september 2016 uitgeleverd en zal dan betaald worden aan Eigenhuis Keukens. Heeft dit gevolgen voor mij?
Het enige verschil is de naam op de factuur (de bedrijfsgegevens, zoals KvK-nummer zijn leidend). Het heeft voor jou dus geen verdere gevolgen.
Zijn jullie straks nog op hetzelfde telefoonnummer bereikbaar voor vragen of kunnen jullie mij het nieuwe telefoonnummer verstrekken?
Qua bereikbaarheid en contactgegevens zal er niets veranderen. Je kunt ons bereiken via het algemene telefoonnummer.
Hoe zit het met betrekking tot de service en garantie van mijn keuken? Bij wie moet ik straks zijn voor al mijn vragen inzake service en garantie?
Op het gebied van service en garantie zal er niets voor je veranderen. De afgesproken voorwaarden blijven conform overeenkomst van kracht. Je kunt bellen naar het algemene nummer van de desbetreffende vestiging of mailen naar [email protected].
Ik heb mijn keuken gekocht bij KeukenHome, maar hij zal worden geleverd met een leveringsbon van Eigenhuis Keukens. Heeft dit gevolgen voor mij met betrekking tot de garantie, betaling, etc.
Voor jou heeft dit geen gevolgen. Alle afgesproken voorwaarden blijven van kracht.